Yapay zeka girişimi Bland, çağrı merkezlerini otomatikleştiriyor.

Yapay zeka girişimi Bland, çağrı merkezlerini otomatikleştiriyor.

Bland, Yapay Zeka Destekli Sesli Müşteri Temsilcileri Geliştiriyor

Bland, işletmelerin çağrı merkezi süreçlerini otomatikleştirmeyi amaçlayan yapay zeka destekli sesli müşteri temsilcileri geliştiren bir girişimdir. Bu teknoloji sayesinde şirketler, müşteri hizmetleri operasyonlarını daha verimli hale getirebilmektedir.

Yapay zeka destekli sesli müşteri temsilcileri, insan sesine oldukça yakın konuşma kalitesine sahiptir. Bu sayede müşteriler, interaktif bir deneyim yaşarken sorunlarını çözmek için hızlı ve etkili bir şekilde destek alabilmektedir.

Bland'in geliştirdiği yapay zeka teknolojisi, işletmelerin müşteri memnuniyetini artırmalarına ve maliyetlerini düşürmelerine yardımcı olmaktadır. Aynı zamanda, şirketlerin müşteri taleplerine daha hızlı yanıt vermesini sağlayarak rekabet güçlerini artırmaktadır.

Kaynak : Webrazzi

Önceki Haber Driventure'ın Future of Mobility Accelerator programını tamamlayan 13 girişim seçildi.
Sonraki Haber Grok 4 ve Grok 4 Heavy: Yeni Yapay Zeka Modellerinin Öne Çıkan Yönleri
Benzer Haberler
Rastgele Oku