AJet kötü bir başlangıç yaptı: 3 ayda 12 bine yakın şikayet

AJet kötü bir başlangıç yaptı: 3 ayda 12 bine yakın şikayet

Türk Hava Yolları'nın yeni markası AJet, Mart ayı sonunda ticari uçuşlarına başlamasının ardından yolculardan gelen yoğun şikayetlerle gündeme oturdu. Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AJet hakkında 3 aylık süreçte tam 11 bin 727 yolcu hakları başvurusu alındığını açıkladı.  Özellikle yaz aylarında sık yaşanan rötarlar ve diğer operasyonel sorunlar, milletvekilleri tarafından soru önergeleri ile Meclis gündemine kadar taşındı.

Emniyet Sorunu Bulunmadı, Şikayetler İnceleniyor

Ulaştırma Bakanı Uraloğlu, şirketin denetimlerinde uçuş güvenliğini tehlikeye atan bir durumun tespit edilmediğini ifade etti. Yolcu şikayetlerinin ise mevzuat çerçevesinde incelendiğini, mağduriyetlerin giderilmesi için gerekli adımların atıldığını ve teknik ya da operasyonel nedenlerden kaynaklanan uçuş iptallerinde tazminat ödenerek çözüm sağlandığını ifade etti. 

Mart Sonunda Faaliyete Başladı

Bakan Uraloğlu'nun verdiği bilgilere göre, 31 Mart 2024'te faaliyete geçen AJet'e, Haziran ayı sonu itibarıyla yaklaşık 12 bin başvuru yapılmış durumda.

Önceki Haber Operatör Fiyat Artışları Meclis Gündeminde Genişliyor
Sonraki Haber IPTV Üzerinden Derbiyi İzleyenler İçin Yasal Süreç Başlıyor: Cezalar Yolda
Benzer Haberler