Ticaret Bakanlığı tarafından desteklenen Turquality programı, dünya pazarlarında rekabetçi Türk markalarını güçlendirmeye devam ediyor. Programın son katılımcısı ise 2020 yılında kurulan ve sektörde 20 yılı aşkın tecrübeye sahip üç ortak tarafından yönetilen WeLD International Transport oldu. Şirket, henüz 4 yaşında olmasına rağmen Turquality Marka Destek Programı'na dahil edilen en genç marka unvanını elde etti.
WeLD International Transport, lojistik sektöründeki onlarca yıllık deneyime sahip markaların yer aldığı bu rekabetçi alanda öne çıkan nadir markalardan biri olarak dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. Firmanın, müşterilere 7 gün 24 saat boyunca anında fiyat teklifi sunma kabiliyeti, lojistik çözümlerindeki hız ve etkinlikleriyle kendilerini ön plana çıkarıyorlar.
Turquality Marka Destek Programı kapsamında sağlanan destekle WeLD International Transport, global düzeyde tanınırlığını artırmayı ve dünya lojistik sektöründe lider bir konuma gelmeyi kendilerine amaç edinmişler. Firmanın bu uygulama sayesinde dünya genelinde 10.4 trilyon dolarlık büyük bir sektörde söz sahibi olma hedefi, genç yaşına rağmen büyük bir başarı olarak değerlendiriliyor. WeLD, Türkiye'nin lojistik alanındaki potansiyelini ortaya koyarak, geleceğin lider markaları arasında yer almak için önemli bir adım atmış durumda.