YouTube, TV reklamlarının etkileşimli ürün akışı özelliğini ekledi.

YouTube, TV reklamlarının etkileşimli ürün akışı özelliğini ekledi.

YouTube, Connected TV Reklamları İçin Yeni Alışveriş Özelliğini Tanıttı

Video paylaşım platformu YouTube, bağlı televizyon (connected TV) reklamları için yeni ve etkileşimli bir alışveriş özelliği duyurdu. Şirketin Upfront etkinliğinde tanıtılan bu yenilik, izleyici deneyimini daha da zenginleştirecek.

Yenilik, izleyicilere reklam içeriğindeki ürünleri doğrudan satın alma imkanı sunacak. Bu sayede kullanıcılar, beğendikleri ürünleri hemen satın alabilecek ve alışverişi reklamı izlerken kolaylıkla gerçekleştirebilecekler.

YouTube'un bu alışveriş özelliği, markaların hedef kitleleriyle doğrudan etkileşime geçmelerini sağlayacak ve reklam kampanyalarının dönüşüm oranlarını artırmasına yardımcı olacak. Bu sayede hem izleyicilerin alışveriş deneyimi gelişecek hem de markaların reklam verimliliği artacak.

Kaynak : Webrazzi

Önceki Haber Pino: İnternet üzerinde doğruluk kontrolü yapabilen yapay zeka destekli araç.
Sonraki Haber Albaraka Türk, Valenspara'yı satın aldı.
Benzer Haberler